Neon Blazer



 
The Naked and Famous - Breakfast Club

The Naked and Famous - The Sun

I know, more food goodness! This time, from an Italian restaurant that my boyfriend and I love; we had salad, pepperoni pizza and white wine to say good-bye to our Spring Break and hello to school once again, fortunately I’m just going back to classes for about two weeks and then, no school for….ever! I have notice lately some of my classmates are totally nervous about it, I had to be honest, I couldn’t be more exited, especially because serious wedding planning is coming afterwards, yupi!
I’m absolutely in love with this blazer right now! For the record, I’m a big fan of blazers; I have blazers in so many colors and shapes that is actually becoming a collection. Unfortunately there are many of them that I have not shown in the blog but I’m thinking about doing a special post of all the blazers in my wardrobe. What do you think about it? This one in particular is so cool and perfect for the season because of its color! Neon Yellow is one of favorites at the moment, don’t you just love it?! Thanks for reading, have a nice week! J

Sí, más fotos de comida deliciosa! Esta vez de uno de nuestros restaurantes italianos favoritos; ensalada, pizza de pepperoni y vino blanco fue lo que comimos para despedir nuestro Spring-Break y dar la bienvenida a la escuela de nuevo, lo bueno es que yo regresare por 2 semanas y después… no más escuela! Muchos están nerviosos por graduarse, yo, para ser sincera, no puedo estar más emocionada, especialmente porque después de la graduación vienen muchos más planes de la boda, yupi!
Estoy enamorada de este blazer, para los que no saben, me fascinan! Tengo tantos blazers, en muchos colores y formas que se está convirtiendo en una colección, lástima que no he mostrado todos en el blog, pero he considerado hacer un post especial para mostrarles los blazers en mi guardarropa. ¿Qué les parece? Este en particular, me encanta por su color perfecto para esta temporada. Amarillo neón es uno de mis favoritos por ahora, no les encanta? Muchas gracias por leer, espero tengan una muy bonita semana! J

9 comments:

  1. Ciertamente muy lindo blazer, además creo que como a pocas personas, a ti el amarillo te va de maravilla... si recuerdo esas vacaciones estilo Aguascalientes

    http://nosedemoda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Me encanta el diseño y el color de tu blazer! Te va genial :D

    ReplyDelete
  3. oh my god..i NEED this blazer!

    ReplyDelete
  4. Gorgeous blazer! (:

    Check out & follow my blog? (:
    onceuponasprinkle.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. LOVE IT! Love the all outfit.. amazing as usual..

    ReplyDelete
  6. El color y el estilo es perfecto! Me gusta mucho como lo mezlaste con colores neutrales :)

    ReplyDelete
  7. Ame el blazer!! esta divino todo el outfit!

    Mu guapa! http://rosamexicanoblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Amo ese saco!! Y tú sí que sabes combinarlo bien!! ;)

    ReplyDelete